Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2010 20:48 - Малко позабавен постинг с прогреса :)
Автор: qrio Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2054 Коментари: 0 Гласове:
0



Преди близо два месеца си казах, че сравнително редовно ще споделям какъв ми е прогреса засега от работата със същия този инструктор, за който Ви споменах в предишния пост.

Време е за малко резултати.

Наглед лесната и "това няма да работи" програма се оказа, че не е толкова лесна и не е съвсем безрезултатна :) 

За 2 месеца, откакто следвам програмата и хранителния режим почти на 95%(с известни съвсем леки корекции за приспособяване на хранителния режим за чужда страна), резултатите са следните - само на 3.5 кг съм от целта, която си поставих за тегло до края на Май месец (за 2 месеца съм свалил чисто и просто 7.5кг). Антропологичните мерки са повече от задоволителни, като някои от тях (ханш/талия) са по-надолу с между 8 и 12см. 

Познати, които не бяха ме виждали от близо 3 седмици ме похвалиха, че видимо изглеждам по-слаб и в по-добра форма от преди. 

С две думи - изключително доволен съм от постигнатото, и това ми дава още повече упоритост да си изпълня целта в следващите 6-7 седмици до края на Май. След това, което успях да направя досега, и след волята да си изпълнявам режима и тренировките почти без да си казвам "Не, днес няма да тренирам, днес не съм в настроение..." или друго нещо от сорта, съм си казал - ще си изпълня целта докрай! 

Първоначалните ми впечатления от човека, на който дължа това продължават да се затвърждават - нито едно писмо или запитване не е останало без отговор. 

Към този момент мога да кажа едно - хората, които са му клиенти са хора, които ще получат най-доброто в тази сфера!


Тагове:   малко,   постинг,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: qrio
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21332
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 34
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930