Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2010 03:07 - Отново едно ново начало :)
Автор: qrio Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1375 Коментари: 1 Гласове:
0



  Както обикновено, покрай Коледните и Новогодишните празници всички си обещаваме нещо и се заричаме да го изпълним през следващата година. Моето пожелание (за втора година) бе да се стегна и да си оправя както хранителния режим, така и да водя малко по-незастоял начин на живот. 
Речено, сторено. След близо месец отлагане, най-накрая събрах кураж и достатъчно инат за да започна :) Естествено първата пречка бе налице - след близо 5 години липса на каквито и да било упражнения, просто нямах и идея откъде да започна. Затова реших да се доверя на специалист, името му засега ще запазя в тайна, за да не се отчете като реклама, но отзивите от неговата работа са повече от добри - и като диетолог, и като фитнес инструктор. 

Първата ми среща с него честно да си призная ме впечатли. Абсолютно нищо общо с "нормалната" представа за фитнес инструктор в България. Живял съм (и продължавам да живея) в чужбина близо 9 години и такъв професионализъм отдавна не бях срещал, още по-малко очаквал да видя от човек, занимаващ се с подобен род бизнес. Първото впечатление казват не греши, а първото ми впечатление бе на изключителен професионалист и много любезен човек. След краткия ни разговор реших да се възползвам от услугите му, и го помолих да ми състави хранителен и фитнес режим. След около ден се срещнах отново с него, нещата бяха готови, и освен това на по-ниска от цената, която очаквах. 

Изключително доволен от сделката, която съм сключил се отправих към дома си, а дни по-късно и към държавата, където уча. 

Човек би очаквал след като е получил парите, същият инструктор да не се интересува от клиентите си, особено от такива, които живеят в момента в друга държава. Да, ама не. Получавам почти мигновени отговори на въпросите, които ме вълнуват. 

Ако човек погледне програмите ще си каже - това изглежда лесно и няма да има резултат. Само така изглежда обаче :) След около 3 упражнения за дадена група мускули, човек просто чувства, че самите мускули са работили - нещо, което почти никога досега не съм изпитвал след тренировка по метода "направи си сам". Резултат? Все още е твърде рано да се каже, но надявам се скоро да стане ясно :)

Относно самия хранителен режим - на човек, свикнал с 1 по-обилно или по-нездравословно хранене на ден ще му е малко трудно отнавало. Но за сметка на това още след втория ден чуствам промяна - докато преди доста часове след обилното хранене ми беше тежко, от няколко дни (отколкото съм започнал промяната) през целия ден се чуствам сит, но не ми е тежко.

Но стига реклама, целта на блога ще е малко по-различна - не само ще споделям впечатленията си от наглед "лесната" програма, но и ще споделям за резултатите - а ако такива има, фитнес инструктора/диетолога ми ще има в мое лице един верен клиент, който силно ще го препоръчва и за в бъдеще на приятелите си. 


Тагове:   начало,   ново,   Отново,   едно,


Гласувай:
0



1. qrio - Постоянството си го имам, но пов...
06.02.2010 14:24
Постоянството си го имам, но повечето хора го наричат инат :) Търпение - когато става въпрос за здравето ми в близките години, смятам че също ще го имам :) Въпреки че ще е малко пресилено - ако сега не направя нещо, след година-две въобще няма и да искам :)

Благодаря за пожеланията!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: qrio
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21327
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 34
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930